“Բոհեմիան ռապսոդին (Bohemian rhapsody)” Queen

Արդյոք սա իրական կյանքն է
Արդյոք սա ընդամենը երևակայության է
Բռնված հողի վրա
Չկա փախուստ իրականությունից
Բացիր քո աչքերը
Նայիր երկնքին և տես
Ես ընդամենը խեղճ տղա եմ, ինձ պետք չի սիմպատիա
Որովհետև ես հեշտ գալիս եմ, հեշտ գնում եմ
Միքիչ բարձր, միքիչ ցածր
ԵՒ ուր, որ քամին փչում է, ինձ բան չի անում
Ինձ
Մամա,
Հենց նոր մարդու սպանեցի
Ատրճանակը նրա ճակատին պահեցի, սեղմեցի ձգանը
Հիմա նա մեռած է
Մամա,կյանքը նոր է սկսվել
Բայց հիմա ես լքել եմ և ամեն ինչ քցել եմ մի կողմ
Մամա, ուհ,
Չէի ուզում քեզ ստիպել լացել
Եթե ես վաղը հետ չգամ հետ այս նույն ժամին
Շարունակիր ապրել , ասես ոչինչ չի պատահել
Շատ ուշ է, իմ ժամանակը եկել է
Սարսուռ է ուղարկում ողնաշարիս մեջ, մարմինս անընդհատ ցավում է
Ցտեսություն բոլորին, ես պետք է գնամ
Պետք թողեմ բոլորին իմ հետեւում և դեմ առնեմ ճշմարտությանը
Մամա, ոււհ
Չեմ ուզում մեռնել
Մեկ-մեկ կուզենայի երբեք էլ ծնված չլնեի

Ես տեսնում եմ փոքրիկ մարդու ուրվագիծ
Սկարամուչ, սկարամուչ, արդյոք դու կանես ֆանդանգոն!
Ամպրոպներն ու կայծակները ինձ շատ, շատ վախեցնում են
Գալիլեո, Գալիլեո
Գալիլեո, Գալիլեո
Ֆիգարո մագնիֆիկո
Ես ընդամենը խեղճ տղա եմ, ինձ ոչ-ոք չի սիրում
Նա ընդամենը խեղճ տղա է խեղճ ընտանիքից
Փրկիր նրա կյանքը դևի քաղաքից
Հեշտ գալիս, հեշտ գնում, արդյոք ինձ դու կթողնեք գնամ

Բիսմիլլահ, ոչ մենք քեզ չենք թողնի գնաս
(Թողեք նա գնա)Բիսմիլլահ, ոչ մենք քեզ չենք թողնի գնաս
(Թողեք ինձ գնամ) Մենք քեզ չենք թողնի
(Թողեք ինձ գնամ) (երբեք) երբեք չենք թողնի
(Թողեք գնամ) (երբեք) չենք թողնի (թողեք գնամ)
Ոչ ոչ ոչ ոչ ոչ ոչ
Օհ մամա միա, մամա միա, մամա միա թող գնամ
Ասես Բիկզեբուբը սատանա է դրել իմ կողքը , իմ համար
Իմ համար
Ուրեմն դու մտածում ես, որ կարող ես ինձ կանգնեցնել և աչքիս թքել
Ուրեմն դու մտածում ես, որ կարող ես սիրել ինձ և թողնել մեռնելու
Սիրելիս, չես կարող իմ հետ այսպես վարվել, սիրելիս
Ուղղակի պետք է գնամ, ուղղակի պետք է փախնել այստեղից
Ոչինչ իսկապես կարևոր չէ, բոլորը կարող են դա հասկանալ
Ոչինչ իսկապես կարեւոր չէ
Ոչինչ իսկապես կարեւոր չէ իմ համար
Ցանկացած կողմ, որ քամին փչում է

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started